God of War guide: Faces of Magic artefact steder (River Pass)

Anonim

I denne guiden av krigshandboken viser vi deg hvordan du finner alle Faces of Magic artefakt i River Pass.

Å finne gjenstander i Krigskrigen handler ikke bare om å være en ferdigstiller. Hver artefakt du plukker opp tjener deg noen XP (med en bonus når du fullfører et sett). Og du kan selge gjenstander for gode penger når du besøker en Brok- eller Sindri-franchise-plassering.

Faces of Magic artefact steder (River Pass)

Du vil bare kunne få de første syv River Pass-artefakter under ditt første besøk som en del av "En vei til fjellet." (Du finner de gjenværende to Faces of Magic artefakter senere, og vi dekker dem nedenfor.)

1. Du vil ikke kunne finne din første gjenstand til helt inn i elven Pass. Etter at det går forbi alle bropuslespillene, men før du møter Brok for første gang, blir du angrepet av Reavers. Når du unnslipper dem, vil du krysse en kant. På den andre siden er det en kjede du kan klatre nedover. Følg kantelen du lander til du finner den første gjenstanden.
  2. Kort tid etter møter du Brok. Ta til høyre fra sin butikk og følg stien på en liten måte. Slipp ned over ledgen for å finne den andre artefakten.
  3. Tilbake på hovedveien, vil du krysse gjennom et spiked-tak puslespillområde. På den andre siden går du rett forbi den tredje gjenstanden.
  4. Rett etter at du har hentet den, følg kanten av klippen du kommer til du finner den fjerde gjenstanden.
  5. Bare litt etter det må du løse en sandkulepuslespill og åpne en stor runde dør. Følg tunnelene innvendig og ta den første til venstre. Klatre opp skjermen for å finne den femte gjenstanden.
  6. Når du kjemper mot trollet og går ut av arenaen, kommer du til en brent landsby. Du finner den sjette gjenstanden bak det fjerde huset på høyre side.
  7. Etter litt historieutvikling vil du ende opp i heksens hul under hennes hus. Gå ned rampen og ta til venstre. Fortsett langs den tunnelen og slipp ned. Ta tak i pallen full av bergarter og flytt den mot vannet. Du må flytte deg selv, men du kan presse den helt inn i elva. Hopp på toppen av den og over til neste plattform for å finne Faces of Magic artifact 7 .

Du finner de gjenværende to Faces of Magic artefakter når du kommer tilbake til River Pass - spesielt Witch's Cave og House - under "A New Destination."

1. Når du kommer tilbake til hulen, må du klatre opp en gammel brønn for å komme til heksens bakgård. På toppen av brønnen, følg rampen nedover. Du kommer forbi rett ved denne gjenstanden nær et lik på høyre side.
  2. Når du kommer til bakgården hennes, sving til venstre og klatre opp kjeden til en kant. Den endelige gjenstanden er skjult i gresset langs den venstre siden av banen. Denne er ekstremt lett å savne.